06 marca 2009

Anketa filmy č.11

aToto hlasovanie som v bočnom paneli nechal trošku dlhšie, no napriek tomu sa nazbieralo len 15 hlasov.

Hlasovať ste mohli za 5 rôznych filmov, z toho dvom ste nedali ani jeden hlas. Jedná sa o filmy Tropická búrka a Zástavy našich otcov. Pri tom druhom filme ma to trošku mrzí, lebo sa mi film veľmi páčil.
Konkurencia v ankete však bola veľmi silná. Tretie miesto s jedným hlasom získali Dopisy z Iwo Jimy.
S veľkým odskokom 5 hlasov na druhom mieste skončil film V Bruggách.
Totálnym a globálnym favoritom sa stala animovaná rozprávka Wall-E. Dialógov ste si v nej síce veľa neužili, ale film mal svoje čaro, lebo dokázal osloviť viaceré vekové kategórie.

Nakoniec ako vždy dávam graf:

graf anketa filmy

pošli na vybrali.sme.sk

6 komentárov:

  1. Ten graf ako obrázok je super, ale mohol by si to aj lepšie graficky znázorniť. Medzi farbami filmu "Wall-E" a "Dopisy z Iwo Jimy" nie je veľký rozdiel. Ťažko sa rozoznávajú...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No robil som to vo worde a táto modrá kombinácia sa mi páčila najviac,ale všetky boli takto ťažko rozlíšiteľné :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A musí to byť silou mocou len modré?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak modrá sa sem hodí, ale ako som napísal, všetky farby tam boli takto rozlíšiteľné.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak mohol si dať farby také, aké mali aj v ankete, no. Inak, prečo tá anketa stále beží? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už dobeží :)...pozabudol som na ňu.

    OdpovedaťOdstrániť

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009